Inlägg: 1602636
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
rafalski: Ja, då såg du helt rätt.
Märks att halva laget är borta, speciellt när vi möter lag som LHC och Frölunda.
Nu tycker jag iofs att Frölunda inte var lika bra som jag sett dom tidigare, så vi hade ändå chansen att rubba dom idag. Men framförallt bristen på bredd i offensiven och dålig effektivitet när chanserna väl kom blev avgörande.
Dags för Sundlöv att vaska fram den där förstärkningen nu, bara ankomsten kan om inte annat bli ett mentalt lyft för övriga.
Märks att halva laget är borta, speciellt när vi möter lag som LHC och Frölunda.
Nu tycker jag iofs att Frölunda inte var lika bra som jag sett dom tidigare, så vi hade ändå chansen att rubba dom idag. Men framförallt bristen på bredd i offensiven och dålig effektivitet när chanserna väl kom blev avgörande.
Dags för Sundlöv att vaska fram den där förstärkningen nu, bara ankomsten kan om inte annat bli ett mentalt lyft för övriga.
Såg bara tredje och det såg ut som det sett ut senaste matcherna, lite desperation och ineffektivt.