Inlägg: 1602737
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
foppa78:Och varför skulle du bli avstängd för det! Ser inte att du bryter mot några regler, Sherlock.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Zappaholic: Senast jag kallade någon för nickedocka så blev jag avstängd serru! Personliga påhopp kallades det då! Om jag skulle namnge tex dig så skulle ju du anmäla det inlägget ellerhur? Jag och moderatorerna verkar inte gå hand i hand?
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
finfint försvarsspel av Modo i andra perioden. Hemmafansen måste vara stolta.
2-3 15.26
2-4 15.37
2-5 16.00