Inlägg: 1603367
Svarskommentarer
Känns som att alla skador har fått alla att se långvariga skadehistoriker i varje tänkbar värvning nu.
Warg bröt handleden och den är såvitt jag vet helt återställd.
Kunde ha förstått din oro ifall han haft kroniska problem med handlederna och därför tvingats vila 15-20 matcher per säsong under sin karriär.
Men nu handlar det väl bara om ett oturligt benbrott som vem som helst kan råka ut för, nåt jag faktiskt har väldigt svårt att bli orolig över.
tompap71:
Känns som vi kan glömma Nocke (komma i form, värvningen av Warg), vår SC chansade på 1:a centern o det ser ut som ett uselt beslut
Thure, Warg, Scott
Är inte nöjd m Scott som center. Tycker han är överkreativ, krånglar, o tänker för mkt o produktionen har gått ner på sistone. Vill se Warg som smart fältherre o två torpeder som går rakt in på mål (när gjorde Scott det senast?)
Rödin, Alex, Sweatt
Tycker bara Sweatt har fått till det riktigt tillsammans m Rödin (lika barn leka bäst). Måste få ut mer av Sweatt o kan vara därför nödvändigt att återförena dem. Är imponerad av Alex; smart, snabb, rejäl, bra tekare. Krävs en center m fart för att hänga med här
Ollas, Enterfeldt, Brodin
Också jobbiga att möta. Stör mig oerhört på Brodins odiciplinerade spel, hakningar o tappar i defensiven
Lindgren, Nordan, Harju
Left overs. Jobba sig uppåt o fylla de skador som kommer komma
Granis
(Basse)
Ja.
Helt riktigt! En DEL I OVANSTÅRNDE TEXT. Menar du på allvar att du inte listade ut vilken del?