Inlägg: 1603523
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 12/11-13
Huge: Sen hade vi ju ett uppsving i samband med när den nya arenan byggdes och då gällde nyhetens behag. Många som inte brukade gå på matcherna gick säkert nån gång för att upptäcka arenan. Ett snitt på 5-6000 känns rimligt för Brynäs med storleken på staden i åtanke. Gnagets problem ä'r resor värre för det bor ju typ en mille i den där staden.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 12/11-13
Carl Lejonkräk: Visst - det bor drygt en miljon där men de har dessutom fler lag än bara gnaget.