Inlägg: 1604048
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF 15/12-13
Nu är d väl dags att börja ifrågasätta domarinsatsen. Såg en solklar tripping passera innan Ollas åker för en slash jag inte ens uppfattade på reprisen.
Är jag partisk?
3 mot 5 nu. Rutinerat Granis...
+ 1
Sv: AIK-Brynäs IF 15/12-13
Davey_22:
kag ser tillräckligt på ishockey för att inte spy galla så fort ett domslut går emot en.
hur är det för din del?
+ 1
Sheena Punkrocker: Ja. Det behöver man inte vara domre för att se. Man behöver bara ha tittat på årets domarnivåer.
Du måste nog se mer ishockey.