Inlägg: 1604612
Sv: Publiken sviker!!!!
Brynäslegenden: Är faktiskt i Gävle över julen och ska passa på att se Brynäs-Modo. Hoppas på riktigt bra stämmning! Alla som kan borde ta sig dit! :D
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Publiken sviker!!!!
HappyX3: Återvänder hem jag med, men drar tillbaka till Götet redan den 25:e tyvärr. Hade varit grymt att få se en hemmamatch igen, senast var faktiskt utematchen ifjol. Men tar revansch på lördag i Scandinavium istället, då jävlar!
Och ja, hoppas det blir fint tryck och en publiksiffra över 7 000 åtminstone. Vore välbehövligt. Och tre poäng såklart!
+ 1