Inlägg: 1606736
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Har en fråga till er brynäs vänner! Kan man äta någonstans med familjen inne på läkerolen, som inte är över 18 år? Har läst lite på hemsidan, men lyckas inte hitta något svar på frågan. Har två söner som inte är över 18 år.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Rumpelstiltskin: Restaurangen. Där får ungar hänga med. Överraskande bra mat. Och ett bra bidrag till Brynäs IF. Ses där.
+ 2
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Rumpelstiltskin: Brukar ha tacobuff'e i entrehallen för 99:-, barn 59:- Ingen bordbeställning. Lycka till!
+ 2