Inlägg: 1606907
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Zappaholic: Det finns en pedagogisk idé med klapprorna. Sittplats klappar med... Det gör de inte annars.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
bradberry: Jag förstår självklart idén med klapprorna. Tycker likväl det är töntigt att vika ihop en bit tunn kartong och slå för glatta livet.
Bäst idag, förutom segern, var fyllot bredvid oss som försökte och försökte men misslyckades ändå med att vika sin klappra. Sicken pajas...
+ 1