Inlägg: 1607329
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 16/1 - 2014
Ingen stor match av Brynäs. Vinnerborg och Morgan är skamligt dåliga idag.
Belle..jadu,mycket tydligare sikte mot huvudet kan man inte ha. Att det inte blir utvisning/matchstraff är märkligt.
Nygren sedan..knuffar bort målburen hur pinsamt tydligt som helst...
Aja...1 poäng iaf.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 16/1 - 2014
Zappaholic: visst är jag partisk men domarna ser ju totalt köpta ut. Förbannad jajaja
Forsberg78: JAAAAA!!
Bra Nordqvist!!!