Inlägg: 1607371
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 16/1 - 2014
Sheena Punkrocker: För mig är det enkelt. Jag tycker domarna ska följa regelboken. Det tycker uppenbarligen inte du.
The End
+ 8
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 16/1 - 2014
Bäst idag: Sweatts kontring och Boorks intervju.
Resten skit. Domarna, inställningen (som vanligt) och publiken. (Som vanligt)
1 poäng är ett rån.
Resten skit. Domarna, inställningen (som vanligt) och publiken. (Som vanligt)
1 poäng är ett rån.
Redigerad kommentar
+ 2
Zappaholic: "I regelboken hemma hos Sheena är det fullt tillåtet med huvudtacklingar och att medvetet flytta målburar :-)"
...och i din regelbok så är man mycket frikostig med matchstraff och utvisningar sålänge det gynnar det egna laget :)