Inlägg: 1607384
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 16/1 - 2014
Zappaholic: ÅTERIGEN! du tycker det är befogat så länge det gynnar Brynäs.
Har tamejfan aldrig sett nån som är så bitter, gnällig och enögd som dig.
Det är bara att kolla igenom diverse matchtrådar vid både vinst och förlust för att se vart fokus ligger.
Hörde ingen som klagade på domaren här te.x:
Redigerad kommentar
Länkar:
Brynäs - Frölunda - Domare Morgan Johansson lägger sig platt (2012-03-11) Kvartsfinal 1 - YouTube
Brynäs - Frölunda - Domare Morgan Johansson lägger sig platt (2012-03-11) Kvartsfinal 1 - YouTube
Sheena Punkrocker: Är du läskunnig? När har jag påstått att de ska gynna Brynäs? Är det befogat så ska de ha kritik.
Skärp till dig.