Inlägg: 1608130
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Vet inte om det finns. Den absolut bästa lösningen är ju klart en dreambox och att hitta ett nätverk..själv ska jag fixa det nu till våren:-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: jag tänker absolut inte satsa på dreambox utan jag vill betala för mig men alla filmer och allsvenskan i fotboll kan jag vara utan.
+ 3
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Har ett par polare som har detta så tanken har slagit mig med ;-)