Inlägg: 1608135
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: Ja men den som levererar är lite nojjig så vi får väll se 200kr i mån betalar min polare fuskis;-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg78: aha ok:) Tjaa. . Det har blivit lättare o få tag på dom nuförtiden.. så hitta någon som sänder från Bulgarien/Rumänien eller något annat balkanland. .dom åker aldrig dit för det. Vet en kompis som får sändning från Bulgarien, fungerat klockrent i över 1 år nu. Ska försöka komma in där :)
+ 1