Inlägg: 1609491
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
70 Rodrigues: kul o åka flera mil för det här. . Man blev hyfsad sviken efter Leksand. .och nu detta... skäms för att sitta här nu. .
+ 2
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
70 Rodrigues: En fantastiskt usel period. Vi förlorar alla närkamper. När vi dumpar puck är vi tvåa in i varje situation. Försvarsspelet är obefintligt. Passningsspelet katastrofalt.
Sammanfattningsvis en bedrövlig insats. Kan det bli sämre?
Och då är jag ändå ganska nyanserad...
Redigerad kommentar
+ 1