Inlägg: 1609508
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
Zappaholic: Jag blir mest förbannad på att TJ är totalt handlingsförlamad, kan han bli förbannad undrar jag??
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 28/1-14
70 Rodrigues: Jag blir ännu mer förbannad på alla som åker runt och tar bandysvängar på isen. Sorry, men det funkar inte i en liten hockeyrink. Där är det start och stopp som gäller.
+ 3