Inlägg: 1610457
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Honken! Vad ska man säga? Känns som det är något som ligger och stinker i kylen.....
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Fö bästa kommentatorn som varit i Gävle
Så tycker jag, ngn kanske har en annan åsikt
Så tycker jag, ngn kanske har en annan åsikt
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Intressant att Brynäs bästa spelare förra matchen inte får spela alls. Kunde ju vara bra att veta om han faktiskt håller på den här nivån mer en en match. Brodecki alltså.
+ 2