Inlägg: 1610499
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
LHC & Brynäs är sjukt lika denna säsong. Båda gör mycket mål, har ingen fungerande defensiv och halvtaskig inställning till flertalet matcher samt två mysgubbar i båset.....
+ 3
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Sen 1-3 är den här matchen död. Finns trots allt hopp om poäng framöver. Vi gjorde det bra fram tills 1-2 men sen föll det ihop.
Nordqvist bra som vanligt och hyfsat i övrigt.
Bertilsson usel sen comebacken och borde få vila nån match.
Brodin har inte många rätt + en jävla massa skitutvisningar.
Blir nog inga fler poäng förs Starkbaum är tillbaka.
Nordqvist bra som vanligt och hyfsat i övrigt.
Bertilsson usel sen comebacken och borde få vila nån match.
Brodin har inte många rätt + en jävla massa skitutvisningar.
Blir nog inga fler poäng förs Starkbaum är tillbaka.