Inlägg: 1610506
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic:jag är på lite stingslit humör... givetvis tror jag inte det blir kvalserien. Avd verklighetsförankring
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
inget slutspel iår.. Vad gör Tommy Jonsson? Kan vara den mest tråkigaste och okunnigaste tränaren i Sverige..
+ 2
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
smallround: Tycker det är tidigt att ta ut målisen på mer än tre minuter kvar.
+ 1