Inlägg: 1610522
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Zappaholic: Den här säsongen blir ju som förra.. Enda sättet är att Tommy tar sig i kragen och visar lite GO i sig!
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Om vi får spela på utsidan mot Fusksand, klart som fan vi inte kommer in på Saik...
Vilken var TJs game plan?
Måste man gå ner djupt vid varje anfall?
Är det fel att flippa mot målvakt och skicka 2 spelare?
Är det fel att vända upp efter blå för att spela andra våg?
Varför myser vår första femma i hörnerna när det spelade rakt mot mål i höstas?
+ 1