Inlägg: 1610997
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
men för i helvete! Vill vi tillbaka upp i top 6?? Ja då lär vi fan snäppa upp nu. Det är som att alla åker runt på 80%
det krävs arbete i varje byte för att vinna matcher i elitserien, varje byte!
För fan! Vi ger ju bort våra placeringar!
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Kan man tro att Warg fick en hjärnskakning vid smällen av janmark tro... har inte sett han på isen sedan dess
Redigerad kommentar