Inlägg: 1611022
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
bradberry: Håller med. Trots att vi leder 1-0 så får vi inte in pucken djupt. Vi får inga långa anfall utan mest spel i mittzon. Som du säger, det är för mycket one-man-show just nu.
Det är absolut något som oroar mig. Pucken måste in djupt och långa anfall för det ska vi klara HEMMA oavsett motstånd!
+ 1
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
bradberry: Brynäs kan tacka Jonas Johansson för att man fortfarande leder med 1-0. Det är inte rättvist sett till spelet.