Inlägg: 1611072
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Något är allvarligt fel i laget. Man jobbar en och en och överarbetar situationerna. Inget går på autopilot och spelglädjen lyyyyyyser med sin frånvaro...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
bradberry:
Många tomma stolar i Arenan. Men med tanke på underhållningen hemmalaget bjudit på i Läkerol Arena den här säsongen är det inte konstigt. Brynäs måste ha ett ha ett av de sämre hemmasnittten i SHL.
Många tomma stolar i Arenan. Men med tanke på underhållningen hemmalaget bjudit på i Läkerol Arena den här säsongen är det inte konstigt. Brynäs måste ha ett ha ett av de sämre hemmasnittten i SHL.