Inlägg: 1611077
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Här i andra perioden borde domarna få löneavdrag.
Nyllet skulle haft 2 min för crosscheck Rödin, Aik skulle haft 2 min Too many players och vid Brynäs 3mot1-läge hakas Persson rejääält när han ska avsluta....
Istället så delar domaren ut ett mål som är felaktigt. Bryns må va dåliga idag, men domarinsatsen är inte ok. Inte alls.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
bifhjärta: Det vet jag inte om jag gör. JJ är stabil. Försvarsspelet är som vanligt kladdigt. Vi är ineffektiva när vi får våra lägen och vi får inte till några långa anfall i AIK:s zon. Dålig insats och dålig match från båda lagen.
Zappaholic du får gärna svara, du ser bra på saker och ting:-)