Inlägg: 1611080
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Qvarre:
När vi fått mål bortdömda för spelare i målgården.
Då har det räknats som att störa målvakten om man skymmer.
Men den här regeln är en pajasregel.
I stället för att ringa till videodomaren så borde de
hellre gå till sargen och slå en tärning.
Det skulle bli lika slumpartade bedömningar som det är nu.
Sen släppte domarna två solklara AIK utvisningar den här perioden.
+ 1
Jag håller inte med, jag tycker att målet är korrekt. Han stör inte målvakten nämnvärt.
Redigerad kommentar