Inlägg: 1611146
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Om TJ tar ordet nöjd i sin mun efter det här jävla FIASKOT så ska han avgå. Han ska såga hela jävla laget inkl sig själv . Så här jävla pissdåligt får det inte vara i en så viktig match . Så undrar dårarna varför det inte kommer någon publik!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
70 Rodrigues: Det verkar inte vara någon sammanhållning i laget. Vad kan det bero på ??? Har det hänt något ?
+ 1
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
70 Rodrigues: Detta var verkligen anus. Enda ljusglimten, givetvis inte vår egen förtjänst, är att vi tar in pinnar på Modo och FBK. Vinner vi tar vi in en pinne på Lyxfällan...
Därmed inte sagt att jag är nöjd. Det måste jag poängtera skarpt annars får jag skit härinne :-)
+ 1