Inlägg: 1611179
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Brynäsgubbe: Det är väl inte så konstigt att Johansson är glad efter matchen när han har tagit sin första ES-seger någonsin? Dessutom var han ju ytterst delaktig. Räddade i princip laget under första halvan av matchen. Ser fram emot att se honom fortsätta mellan stolparna tills Starkbaum kommer tillbaka efter OS.
+ 1
Sv: Brynäs IF-AIK 6/2-14
Vi har släppt till 78 skott på två matcher, säger en hel del hur jävla uselt det är.
Hoppas inte Johanssons intryck av matchen sprider sig till resten av laget...
Herrejösses.
Redigerad kommentar