Inlägg: 1613253
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Brynäsgubbe: Men det är väl skönt, snart slipper vi gnälla mer den här säsongen....
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
KulaShaker: Det som såg så hoppfullt ut inför tredje. Och sen utvisningarna som förstörde matchen. Ska inte klaga på domarna men det är alltid lika tragiskt att de inte kan vara konsekventa.
Fy fan...avgå någon.
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
KulaShaker: Varför spelar vi inte med denna energi från matchstart?