Inlägg: 1613269
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Man känner sig så maktlös. Så uppenbara misstag men genom enorm passivitet och ingen passion för laget så skiter det sig ikväll också. Aldrig ska man få fira... Var är diciplinen och kylan i 3e perioden? Hög klubba och 2+2, sedan en Slashing. Frölunda spelar i stort sett hela perioden i vår zon och Tommy stirrar... och stirrar... och stirrar. Men inget agerande. Och vad hände med Starkbaum?
Förmodligen säsongens största besvikelse, är så förbannad nu så jag vet inte vad. Skäms Brynäs... igen.
+ 6
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Lindström: Ja, tyvärr. Hade Starken hållt normal nivå hade vi vunnit.
Har var klapp kass ikväll.