Inlägg: 1613314
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Lindström:Helt rätt! Den lokala nivån på sportjournalistik är tyvärr historiskt låg...
+ 3
Sv: Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Konstigt att det fortfarande klagas så mycket härinne. De som gnäller har själva sagt femtioelva gånger att de ju gett upp den här säsongen. Märkligt att de fortfarande hänger här.
Ni hoppas ju att Brynäs ska ta semester snart. Borde ni inte föregå med gott exempel och ta ut lite egen semester från forumet? ;-)
Ni hoppas ju att Brynäs ska ta semester snart. Borde ni inte föregå med gott exempel och ta ut lite egen semester från forumet? ;-)
+ 3
Vad är det för stolpskott som kallar sig för journalister på Gd/AB?
Inte vågar ställa jobbiga frågor till TJ när han står och ser ut förstoppad ut.
* Är Rödin skadad, för han håller knappt As klass.
* Varför är ni inte med från start i perioderna?
* Hur är det med Bertil?
* Varför klara ni inte backarna att ta enkla beslut när ni blir fast checkade i egen zon.
* Vad kan DU TJ göra för att vända matchbilden UNDER match?
Ingen verkar bry sig speciellt mycket över hans sett att leda laget. Eller hur lojt det ser ut lååånga stunder.