Inlägg: 1616112
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
brynäs08: Ja det håller jag med om. Däremot finns det saker man håller inom laget. De som efterlyser att Tommy ska svara på allt och vara helt öppen verkar inte ha fattat det. Man vill ha enighet utåt och så löser man bekymmer internt. Det trodde jag i min enfald att alla begrep.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Zappaholic: självklart är det så.
En annan sak.jag kan tycka att TJ (inte bara under slutspel) inte är en bra matchcoach. Och det finns ju en mängd olika ledarskap och typer. Men skicklig matchcoach är han inte enligt min mening. Det känns som bif 2014 skulle behöva det? Alternativt en kapten med de egenskaperna. Det känns förvirrande att dunken öht bär C.
Redigerad kommentar
+ 1