Inlägg: 1618821
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Huge: Det är ett riktigt osmakligt skämt! Wallin om någon personifierar ju äckel-Färjestad. Jag lovar skulle han värvas river jag mitt medlemskort och kommer aldrig att följa den serie som Brynäs spelar i!
Redigerad kommentar
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Huge:
Fan vad jag hoppas Sundlöv värvar honom, kommer bli fantastiskt roligt att läsa här inne då ;)
Fan vad jag hoppas Sundlöv värvar honom, kommer bli fantastiskt roligt att läsa här inne då ;)
Redigerad kommentar
+ 6
Skrattretande.