Inlägg: 1618985
Svarskommentarer
Sv: Brynäs juniorer
Carl Lejonkräk: Tror du att Modo skickat hem Eilliam Nylander, Adrian Kempe och bästa målvakten om man prioriterat matchen? De tre bästa spelarna var inte ens med...
Självklart är det roligt att vinna, men jag hat faktiskt varit med om två bronsmatcher i SM (pojk och junior) och jag kan säga att man bryr sig inte nämnvärt.
Självklart är det roligt att vinna, men jag hat faktiskt varit med om två bronsmatcher i SM (pojk och junior) och jag kan säga att man bryr sig inte nämnvärt.
J F K:Betydelselösa matchen? Nog tror jag att killarna i J-20 gärna tar ett brons. Dålig förlorare som sagt.