Inlägg: 1619411
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vadå blåsa upp? De berättar om mångmiljonförlusten och publiktappet. Artikeln återger i stort sett vad som tidigare skrivits i GD. Är det inte DU som blåser upp ABs artikel?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Med tanke på spelaromsättningen under säsongen pga alla skador, publiktappet och autobahn ur i kvarten så är jag inte ett skit förvånad över miljonförlusten!
Men detta kan bli bättre tills nästa säsong så gör om gör rätt Brynäs!