Inlägg: 1619461
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Linus Wickman: Jag hoppas att Brodin spelar med tvillingarna i tredjelinan, rivig och rak på mål som han är.
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Kahn:
rödin - ?? - ??
Brodin -westerholm - westerholm
ollas - nordan - sweatt
? - enterfeldt -??
spelare i truppen som finns tillgängliga...
Blomqvist
Lindgren
Ska vi anta att blomqvist är tänkt i första
Och lindgren till fjärde`?
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Granström, Harju, Scott, , Thuresson(räknar honom som förlorad) och, Gunderson. Hur fan ska ska Sundlöv kunna ersätta dessa spelare?!?!??
+ 1
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Jeklund:
Naturligtvis har Granis inte gjort rätt för sin sjuka lön sedan guldet
Kommer kännas konstigt men det är rätt
Så vem kommer skita ner sig hos oss kommande sässe? Bland backar? Bland forwards?
Fusksand värvar V.Mårtensson
Är Hedman klar för Färjestad?
Naturligtvis har Granis inte gjort rätt för sin sjuka lön sedan guldet
Kommer kännas konstigt men det är rätt
Så vem kommer skita ner sig hos oss kommande sässe? Bland backar? Bland forwards?
Fusksand värvar V.Mårtensson
Är Hedman klar för Färjestad?
+ 1