Inlägg: 1619609
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
tjugo8: Ja, eller hitta bättre balans i hur han lägger pengarna. Vi var sjukt framtunga och i jämförelse med andra lag var vår budget för backlöner underdimensionerad.
Sv: Laget säsongen 2014/2015
tjugo8:Håller med, skulle dock gärna vilja se att alla löner blev offentliga likt NHL och KHL för att lättare sätta press på högbetalda spelare att prestera.
+ 1
Granis 160'
Harju 200' +
Nocke 200' +
Basse 160'
Shl:s överlägset dyraste 3:e o 4:e femmor...
Lägg till ganska dyr Enterfeldt också
En sportchef måste få pengarna att jobba bättre...