Inlägg: 1621163
Sv: SILLY 14/15
Peja: Jag håller med om allt du säger. Men jag tycker att Brynäs måste bli bättre att utveckla spelare som ligger ett steg under supertalangerna. Det är ju dom man får behålla. Skellefteå har ju lyckats i stor stil med just detta för även dom tappar ju spelare till Nordamerika.
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
Har det ryktats om ett 5-års kontrakt för Andersén eller är sportbladet ute och gissar. Ganska vågad gissning i så fall..
Redigerad kommentar
+ 1