Inlägg: 1621577
Sv: SILLY 14/15
tompap71: Det skulle vara helt fantastiskt, men som du skriver förm,odligen bara en önskedröm. För mig är det helt obegripligt att Johan inte tar tagit en plats i NHL. Tycker han på förhand var den som kändes mest redo av våra exporter.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
Zzz:
Var inte Buffalo NHLs mest upp-fuckade organisation denna sässe...?
Nån som följt Larssons spel närmare?
Sv: SILLY 14/15
Zzz: Mycket hänger nog på vilken spelartyp som behövdes. Det finns ju en uppsjö av transatlantiska spelare som har Johans spestil.
Bara att hoppas att han kommer hem till Gävle igen.
Bara att hoppas att han kommer hem till Gävle igen.