Inlägg: 1621660
Sv: SILLY 14/15
Zappaholic: Absolut kan de bli bra. Fast om du tänker efter så finns det även många namn som bekräftat varför de inte varit eftertraktade. Det finns ju oftast en anledning till att många lag vill ha dem ;)
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
EskilstunaLasse: Jo men självklart är det så. Men det var väl bara Brynäs som var intresserade av Scott och Sweatt? Det blev ju ganska bra.
Klart man vill ha in etablerade namn, det håller jag med om.