Inlägg: 1622364
Sv: Laget säsongen 2014/2015
TobiasR: bra diskussion. Jag känner att dom till en början får börja i en tredjelina. Rödin, Scott, Olden, Nordan, Ollas och Sweatt ser i alla fall jag som dom givna i toppkedjorna. Vilka finns det då kvar? Blomqvist ska i mitt tycke inte spela i en fjärdekedja, därför faller det naturligt för mig att han ska spela med dom. Dock är jag frågande om han egentligen är den som passar bäst att spela med dom. Min förhoppning är givetvis att det klickar på en gång, problemet är att man går på någon slags uteslutningsmetod istället för att ta den som i teorin passar bäst.