Inlägg: 1622912
Svarskommentarer
Sv: Gavlerinken
Lunkan: Ja du, här inne krävs det inte speciellt mycket för att folk ska jubla och börja måla kropparna med guldfärg. Bengtzen, pffffft, jag är skeptisk.. "En bra start", vi får väl se ett par omgångar in i serien när Bertilsson är out for season, Bengtzen har värvat tillbaka Rahm och Brynäs ligger 11:a. Så, balansen är återställd! :)
+ 5
Sv: Gavlerinken
"Pengarna kommer till stor del att användas i Brynäs och Unicefs gemensamma projekt En bra start"
Bättre om de användes t en bra start i SHL...
Munkas! Var är du när man behöver dig, forumet fläskas ju över av positiva vibbar.
Återställ balansen tack!