Inlägg: 1622941
Sv: Gavlerinken
Brynäsgubbe: Jag överdrev en smula i mitt inlägg, för balansens skull. Jag vet inget om Bengtzen men eftersom han lovordas av både insatta och fans i hans tidigare klubbar tror jag han kan lyckas bra i Brynäs.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Gavlerinken
munkas: Kul att höra. Mitt första intryck är positivt men ett helgjutet sådant är svårt att få innan han haft någon säsong i Brynäs.