Inlägg: 1624281
Sv: SILLY 14/15
Kan tillägga att Brynäs är det enda lag som inte slutat träna på is enligt den artikeln.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SILLY 14/15
Brynäsgubbe: Grymt bra att du la upp artikeln! Men varför har inte gd gjort ett liknande reportage under våren? Istället intervjuar man enbart ex-brynäsare som Widing och Lauritzen. Att Brynäs tränade på is året om hade i alla fall jag ingen aning om.
+ 4