Inlägg: 1624400
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Förstår ni hur urvalet går till med att intervjua nyförvärven (på film)? Exempelvis har varken Eklund eller Olden blivit intervjuade. Brynäs kan verkligen göra mycket mer gällande rörlig media på hemsidan.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Laget säsongen 2014/2015
Skrubben:
Vad gäller Olden handlar det nog mest om att han inte har varit på plats i Gävle, men jag håller med dig om att man borde kunna göra mer av hemsidan, med rörlig media och i övrigt.
Redigerad kommentar