Inlägg: 1628803
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
SWEATT:
Instämmer ang Lööke
För övrigt:
Det här m att Sweatt tar en idiotisk utv i PP m få minuter kvar
Det här m att Växjös brunkare vevar på Starsky 2 ggr (utan utv) innan Kilas ger han en fläskläpp
Det här m att Rödin går för mål (blir icing) istf att lägga sarg ut, där fö PaW var spelbar
Instämmer ang Lööke
För övrigt:
Det här m att Sweatt tar en idiotisk utv i PP m få minuter kvar
Det här m att Växjös brunkare vevar på Starsky 2 ggr (utan utv) innan Kilas ger han en fläskläpp
Det här m att Rödin går för mål (blir icing) istf att lägga sarg ut, där fö PaW var spelbar