Inlägg: 1629268
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
70 Rodrigues: Tycker också vi gör en bra bortamatch, utifrån förutsättningarna. Det är bara det att förutsättningarna är skit. Skador+ogenomtänkt spelsystem
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
honken21: Ska man inte klara av att slå passningar på bladet oavsett spelsystem och även om man har skador?
Dina ursäkter ät lika tama som Brynäs spel.
Att TJ dessutom är nöjd skrämmer mig. SÅG han matchen?
+ 3