Inlägg: 1629304
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
bradberry: "Funderar om du verkligen tycker som du skriver eller om Herr Provokatör mot strömmen har vaknat till liv på allvar..."
På en sida som till 90% befolkas av gnälliga, svartmålande självpåtagna elittränare med mkt ringa hockeykunskaper så framstår självfallet alla försök till nyansering som en provokation... :-)
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
bradberry: huge kan knappast ha sett matcherna. Och gar han det så har han varit bra på kanelen.
+ 4
-Helt klart intressant att läsa dina synpunkter på PoW o PaW. Hur man kan uppfatta någonting så grundligt olika... Jag kan inte hålla med om något du skriver om dem. Funderar om du verkligen tycker som du skriver eller om Herr Provokatör mot strömmen har vaknat till liv på allvar...😃