Inlägg: 1629332
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Auchinleck: "Bröderna Brothers har inte "missat en grillkväll" denna sommar. Hade de missat några skulle de klara tempot bättre. Där har zonstorleken ingen betydelse. Noll tempoväxling..."
Tror ärligt talat att krävs lite mer än att bröderna avstår från ett par grillkvällar till förmån för tempoträning samt enbart 4 matchers spel, för att dom ska komma in i SHL-tempot på allvar. Allt är individuellt, för vissa går det snabbt, för andra kan det ta upp till en halv säsong om inte mer.
Tror ärligt talat att krävs lite mer än att bröderna avstår från ett par grillkvällar till förmån för tempoträning samt enbart 4 matchers spel, för att dom ska komma in i SHL-tempot på allvar. Allt är individuellt, för vissa går det snabbt, för andra kan det ta upp till en halv säsong om inte mer.
Bröderna Brothers har inte "missat en grillkväll" denna sommar. Hade de missat några skulle de klara tempot bättre. Där har zonstorleken ingen betydelse. Noll tempoväxling...
Redigerad kommentar