Inlägg: 1632617
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
jadå grabbar.. 5-1 och 5-2 mot dif och fbk på raken det känns skön t : )
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Hatten av!!
Löjligt bra spel ikväll, underbart att FBK får stå och försvara sin taffliga insats & att dom är nästjumbo!!
Uuuuuunderbart att det är E T T år sen Wallin måla!!
Löjligt bra spel ikväll, underbart att FBK får stå och försvara sin taffliga insats & att dom är nästjumbo!!
Uuuuuunderbart att det är E T T år sen Wallin måla!!
+ 1