Inlägg: 1635155
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
Huge: Inte ens du kan väl under alla omständigheter sitta och tycka att spelet idag är bra? Vissa sekvenser (byten) är okej men överlag så är det fruktansvärt dåligt.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 23/10-14
mattiaskarlgren:
Man missar det mesta då man har fokus på domarnas insats.
Man missar det mesta då man har fokus på domarnas insats.
+ 2