Inlägg: 1636588
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
bifhjärta: "Vi är det bättre laget" säger TJ.
Släpper man in sju mål och torskar hemma är man inte det bättre laget. Sorry Tommy, detta ser illa ut. Vem ska ersätta dig?
Släpper man in sju mål och torskar hemma är man inte det bättre laget. Sorry Tommy, detta ser illa ut. Vem ska ersätta dig?
+ 10
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/10-14
Inatt blir det tufft att somna alltså..Riktigt dålig känsla över den här säsongen, vill inte åka ur SHL men mycket pekar på det tyvärr. Fyfan vad ledsen och besviken OCH rädd man är nu...
+ 1